Saturday, August 20, 2011

.::MiNaT TaNpA BaKaT ::.



Assalamualaikum...
Hari ni ada perkongsian jugak...
Tapi perkongsian tentang cerita klaka...
Hari khamis baru2 ni.. clazmate semua bz 'beribadah' tengah2 hari, rumah tua + 3 orang sahabat yang konon2 'pandai' ni p pustaka untuk join pertandingan mewarna... isk3 
Berbekalkan warna pinjam dengan kak roha(akak psv), kami pun berjalanlah dengan penuh semangat.
Sampai di pustaka, yang mengharukan, kami adalah peserta yang mula2 sampai... (terharu lagi)...
Datang pukul 2, tapi staz pukul 3....
Tunggu dengan penuh kesabaran...
Tak apa, dia manusia...
Mungkin kami yang ter'awal' atau salah maklumat yang staz pukul 2.... (sabar itu kan syurga)
Kemudian, pertandingan bermula...
Kami pun mula...
Kami selesai...
Kami hantar...

Minat tanpa bakat~~~ Ok la 2... (^-^)y


(^-^)= " RuMaH TuA join kerana minat, minat tak semestinya berbakat, kan~~~~~"

 Ditulis di,

18 comments:

fuad ansari said...

ada la jugak bakat sikit...

menang x? (",)

paranoid android said...

ok la tu huhuuhu tp ade rse cm nk kutuk jgak cume tngh pose je nih hahahahahhaha

IZ said...

nampak cantik doh tu...camne keputusan??

RuMaH TuA said...

fuad ansori:-

Hee~~~
en. fuad jaga hati mungkin...
walau belum d umumkan, yang pasti saya bukan pemenang...
(^-^)



paranoid android:-

halal kalau kutuk yang ni...
(^-^)
btw, ayat da melambangkan kejujuran....
(",)

RuMaH TuA said...

IZ:-

Isk3...
Mungkin cantik & nilaian seni kita berbeza...
(^-^)
Keputusan belum ad, tp 1 kepastian sy bkn pemenang...
Hee~~~

JAWAB said...

Paling kurang, baitil ada kekuatan untuk masuk. Kompiden tinggi nih! Haha

~kueh~ said...

ehem...
poster enti je ke yang ade..??
ngeh3~~
xaci nih..:P

pape pon..mabruk!!
dapat gak habiskan mengaler w/pon lnguh tgn..ahaha:)

MUHAMMAD SUKRI SUPI said...

assalamualaikum...

minat @ bakat.. agak2nya yang mana lebih penting.. namun dlm perkongsian ini, penulis telah membuktikan minat diutamakan dlm melakukan sesuatu.

Minat + usaha = hasil (kejayaan)
bakat - usaha = tiada apa2
bakat + minat + usaha = ???

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah nampak cantik..:)

ash_mza said...

^_^ heheh
ok la tu dik...ni kak roha ni...:)
sekurang2nya mencuba... kan3?:)

Angah said...

Alhamdulliah, masih diberi peluang nk komen kt n3 Baitil atiqa,hehehehe

Lawo lukisan Baitil Atiqa..
jujur nih!
warna yg ceria & menarik minat org.heheheh

TAHNIAH kepada Baitil atiqa kran berani sahut cabaran. x luper pde 'perjalanan sufi' & 'ruhul qudus' & k.tehah yg berusaha bersungguh2x

hehehe (pnjng plop komen kt sni (^^)

Saleem Wahab said...

molek2..lama x mai rumah tua..salam ziarah ya!

RuMaH TuA said...

JAWAB:-

Bercakap soal paling kurang..
Hee~~~



Kueh:-

pic poster org lain...
Iqa x ambik la...
Huu~~~
Jangan sedey2 tau...

RuMaH TuA said...

M. Sukri Supi:-

bakat + minat + usaha
=
2usaha + minat


(^-^) Persamaan mate...

RuMaH TuA said...

Ab. Razak:-

Waalaikumussalam...
Hee~~~
Tq.. Nilai cantik yg berbeza... (^-^)


ash_mza:-

Kak roha....
Syukran pensel warna 2...
'Kami' guna...
Hee~~~

RuMaH TuA said...

Angah:-

Alhamdulillah...
syukran sudi komen...
ermmmm....
warna 'kuning' 2 kot yg tarik perhatian...
Ke macam mane?
Panjang2 seronok baca...
Nak2 my lovely KU....



Saleem Wahab:-

En. Saleem....
Moga Allah kasih...
Yg penting mai...
Kan~~~

Bijen M. said...

Orang kata nak kerja pun kena ada minat.
Tak bergantung kepada bakat semata.

RuMaH TuA said...

Bijen M:-

Syukran utk komen yang membina...
Dengan minat pun boleh berjaya...
Usaha lagi...
(^-^)y

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...