Friday, April 29, 2011

.:: SeLaMaT PenGanTin BaRu & BuKu2 ::.

Selamat Pengantin Baru




Alhamdulillah, 
Selamat Pengantin Baru buat Kak Rin... 
Semoga Diberkati Allah. 
Insyaallah.

Hari Bahagia Kak Rin


Pesta Buku


Sehari selepas ke rumah kenduri, saya  & sahabat (Ku Fasehah) telah ke Pesta Buku.
 Alhamdulillah, teruja sangat. 
Pelbagai jenis bahan bacaan. 
Setiap kali terpandang timbunan buku - buku, subhanallah... 

Salah seorang penulis buku yang diminati RuMaH TuA

Banyak borong buku kali nie ye cik KUEH...
Tahun depan kita p lagi na...

Berbasah berhujan untuk buku2 (^-^)
Kenangan2 (Kan Ku?)
Alhamdulillah,
Alhamdulillah,
Alhamdulillah....

Ilmu


Sahabat - sahabat, jangan lupa bagi kita untuk ajarkan ilmu yang dipelajari kerana seorang mukmin itu akan terus mendapat ganjaran daripada amal kebaikan ini walaupun setelah meninggalkan dunia. Peringatan yang penting, perumpamaan bagi seorang yang mempelajari ilmu agama kemudian tidak mengajarkannya kepada orang lain adalah seperti seorang yang mengumpulkan harta yang banyak tetapi tidak dibelanjakan. Allahu Akhbar! Rugi. Rugi. 


p/s:- "Sempat kongsi sikit, sambung lain kali"


Ditulis di,

11 comments:

Iman said...

Assalamualaikum...
sayang....
sayang g pesta buku ke???
nape tak ajak akak....
eee jles nye kita....

akutetapaku.com said...

singgah bc n3 d sini...

singgah2 la disini

http://akutetapaku85.blogspot.com/

Qudwah Nazifa said...

salam ukhwah...sy amat suka lagu kt blog saudari ni,bleh x bgtau sy tjuk dy ap???tq...

fuad ansari said...

Salam..
Banyaknya beli buku..Saya suka gak baca buku..Buku agama la kot..
Tapi yang peliknya, kalau beli sendiri, lambat je baca.. Kalau pinjam buku orang, cepat lak saya baca..

Pinjam satu!!.. (hehe.. gurau je..)

Selamat membaca.. Membaca amalan mulia.. (",)

umu6point said...

Assalaumualaikum..
err...awak menghadiri walimah kak rin tu di kuala lipis pahang ke? namanya nurazreen ye?
maaf kalau tersilap..

BaiTiL a'tiQa said...

iman:-
waalaikumussalam...
ye la akak comel...
xtau pulak kak nak p skali...
hee...
dnt wry, tahun dpn ad rzki kita jalan skali na....

akutetapaku.com:-
Syukran...
Singgah lagi...

BaiTiL a'tiQa said...

Qudwah Nazifah:-
Salam ukhwah juga...
Instr dr omar akram...

Fuad Ansari:-
Salam 2...
Pinjam buku org memang kene cepat...
Kalau x...
X dpt da lepas ni...
kan...

umu6point:-
waalaikumussalam...
ye..
di kuala lipis, pahang...
Kak rin (nurzairin)...
kenal ye?

kueh said...

salam singgah iqa syg~~
wah...cepat update sal fiesta tu yup..
em, kenangan manis kita~_~""
alhamdulillah..Allah izin kita sampai jugak ke destinasi walau dugaan menimpa di awal dan di akhir perjalanan...
heee:)

syukran ..
semoga buku dpt jadi sahabat untuk kita tambah ilmu..
Insyaallah..


~kueh~

BaiTiL a'tiQa said...

kueh:-
Mestila.... I kan selalu cepat... hee...

~sama2 bersahabat dengan buku~

HaDi said...

Salam...

Buku lautan ilmu..
selamat menghabiskan buku yg diborong...=)

BaiTiL a'tiQa said...

hadi:-
Salam...

Syukran Insyaallah...
Moga dikasihi Allah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...