Thursday, September 29, 2011

.:: BeRtEmU JoDoH ::.


Assalamualaikum...

Mudah - mudahan kita semua dalam lindungan Allah...
Alhamdulillah, dalam kesibukan menyiapkan assignment, saya berkesempatan untuk hadir ke majlis pernikahan salah seorang sahabat merangkap senior iaitu Fatin Zahari. Kak Fatin anak karkun besut yang bertemu jodoh dengan karkun gombak Rusydi. Moga Allah permudahkan urusan kalian. Insyaallah.



1 - Tiba di Besut, sejam dua di rumah kak Fatin, terus jalan2 pantai... (isk3)

2 - Bersama kak Zakiah, rakan sekelas kak Fatin... (pemandu paling berhemah).




3 - Comelkan? Anak - anak saudara kak Fatin, Irfan, Afrina & Asfar (boleh tahan ni!) Bersiap cantik sebab tak sabar nak tengok mak sedara diorang nak nikah. (^___^)

4 - Pagi sebelum nikah, iqa tekun letak inai pada jari kak Fatin (jauh kak Fatin menung bagaimana nak sorok jari waktu menulis dalam kuliah isnin ni) keh3

5 + 6 - Tempat sarung cincin yang turut mendapat sentuhan kak zakiah... (Zati tengok je!)

7 - Hantaran terbalik kot. 7 berbalaz 5... (Hee~~~)


8 - Sarung cincin... (Alhamdulillah...  Selamat sudah kak Fatin. Tunggu majlis besar pulak la)

9 - Malu2~~~~~

10 - Iqa pun nak bergambar kenangan...

11 - Ucapan khas buat Fatin & Rusydi. (^-^)y



12 - Menanti tren di Tanah Merah... Berjubah merah(zati bayani) paling sibuk... Jurugambar terbaik. (ye ke t?)

13 - Kak Fatin (purdah kelabu) bersama suami hantar & tunggu kami di stesen... Syukran yah! Iqa tunggu giliran kak kyah pulak (jubah hitam).


(^-^)  :- "Selamat bergelar isteri, moga Allah merahmati kak Fatin sekeluarga. Luv u"

SeLiNgAn : Banyak benda nak kongsikan... Tapi sangat2 sory... Insyaallah, ada masa saya kongsikan...


Ditulis di,

22 comments:

Norsha said...

moga kekal bahagia rumahtangganya hingga ke syurga....

RuMaH TuA said...

Norsha:-

Amin~~~~

nam said...

wah.. karkun gombak?

macam dekat jer dgn umah.. :D

umu6point said...

Assalamualaikum,
Tumpang tanya..rasa sya mcm kenal fatin ni (anak karkun, org Besut dan bakal cikgu). selalu dulu time study berhubung di YM dan kami bertukar gambar. Cuma sekarang dh terputus hubungan. Jika benar ini adalah org yg sya kenal, Alhamdulillah.. Moga Allah swt beri keberkatan kpd rumahtangga yg baru di bina :D
Jazakillah atas pemberitahuan ye :D

Anonymous said...

tuan punye blog bile??hu2

fuad ansari said...

siap nak sorok jari time kuliah tu... (",)

teringat sorang kawan.. buat majlis nikah dulu (n doa selamat) dan tangguhkan dulu majlis kawin.. tangguh punya tangguh majlis kahwin, sampai ke sudah tak buat.. apa2pun, tak kisah la kan.. yg penting nikah nya tu.. jimat pun jimat.. (",)

MUHAMMAD SUKRI SUPI said...

assalamualaikum wr. wbt..

bertemu jodoh, ada jodoh, berjodoh..insya Allah dipertemukan jodoh (",)

~kueh~ said...

barakallahulakum to k.atin & suami..
alhamdulillah..~~
benarlah jodoh itu rahsia Allah^^,
kn..??

ehem..
menunggu hidangan nasi minyak rumah tua..
ekekeke...^^, (jgn maraaa...)

Angah said...

Kuey...bgus! bgus!

Najih said...

Sy terserempak dgn enti di pantai air tawar. sy juga sedar enti ni blogger (rmh tua). Enti mkn keropok jg. Gembira berselisih dgn enti.

s a r said...

assalamualaikum.

kadang2 buat yang wajib aja pun takpa kan. jimat pun jimat. :D

tapi hari ni kan, banyak aja majlis yang telalu ikut adat. menakutkan pula. uhu. islam tu dah memudahkan kan.cuma kekadang, kata orang sekeliling diambil kira. hm..

lyiana said...

tahniah untuk kak atin...
rumah tua nnt jgn lupe jemput ye...hehe=))

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Ya Allah kurniakan kebahagiaan buat mereka berdua...amin

RuMaH TuA said...

nam:-

Ye?
Boleh la ziarah pengantin baru ni...
(^-^)y



Umu6point:-

Waalaikumussalam...
Insyaallah...
kalau betul seperti yang digambarkan, maka k.fatin ni la kenalan umu... (",)

RuMaH TuA said...

anonymous:-

knp? ada calon utk sy?...
(",)



Fuad Ansari:-

Insyaallah...
Majlis besarnya bulan 11 ni...

jimat di dunia untung di akhirat...
x gitu?

RuMaH TuA said...

M. Sukri Supi:-

Jodoh rahsia Allah... (^-^)y
Moga dipertemu dgn yg terbaik.
Insyaallah.



Kueh:-

Ya... Betul...
Amboi.. Nak makan nasi minyak, t i blanja... ok?
(^-^)y

RuMaH TuA said...

angah:-

La... Nak nc minyak jugak ek? (^_~)



Najih:-

Sure ke ni...

RuMaH TuA said...

sar:-

Waalaikumussalam...

Benar.
Mari mencari keredhaan dalam amalan.

"Jaga lidah untuk jaga ukhwah"



lyiana:-

Insyaallah...
Kalau ada, iqa jemput punya...
Hee~~

RuMaH TuA said...

Abdul Razak:-

Waalaikumussalam...
Amin~~~~

Al - Mu'allim said...

salam 'alaik.

Moga dipertemukan dgn jodoh yg terbaik

RuMaH TuA said...

Al - Mu'allim:-

salam alyka aidan,

Amin~~~
Jazakallahu khairan kasira..

k.fAtiN^^ said...

malam ni br berkesempatan bkak blog iqa...papepun, syukran jazilan pada yang mendoakan..

buat k.umu...~aah,mmg fatin ni pun yg slalu kontek ngan akk dlu...hihi...skrg pon msih mengikuti perkembangan akk walau jauh nun di sabah...jemput dtg kenduri ftin 27nov,insyaAllah:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...