Friday, May 3, 2013

.:: MaKaN KeNaNgaN ::.


Assalamualaikum...

Apa khabar semua?
Lama tak bersua di alam maya...
Rindu...

-----------------------------------------

Makan-makan.


Dinner bersama rakan-rakan batch.
Makan steamboat.
Nyum2!


Ku + Syakira.
Semangat makan aiskrim~~
Ehem! Yela...
Setelah sebulan menjalani kehidupan yang sangat sibuk...!


Cik Iqa & Cik Im.
Nampak kecik je iqa bila duduk dgn im(perasan).
Kan2~~~
Hee~~~~



p/s:- "Tunggu perkongsian yang bermanfaat. Hik3~~~"


Ditulis di,

10 comments:

Angah Rahim said...

Salam cik Iqa...alalalal~ sweetnye...
lame xdengr kabar org tu...hikhik

Kenangan itu pun sesuatu yg bermanfaat kan sebab kenangan itu menguatkan lagi ukhwah sesame kita...sayang Iqa, sayang semua tapi sayang Allah lebih lagi sebb bagi kawan mcam Iqa and the rest...Alhamdulillah...

*hahaha, lame sangat xkomen panjang2 dkt blog Iqa, hihihih ^___^

Moga Iqa dirahmati Allah selalu!

nur naa'irah said...

salam..da lama xdgr khabar dr sini..sedap nye stmbt..;-)..

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Moga dirimu sentiasa dikurniakan Allah kebaikan yang banyak serta limpahan rahmat kasih sayang~Nya...aamiin

:)

~cik atin~ said...

bile tngok pic steamboat tuh terus perut berkeroncong. ape tande tuh? kih3

Egg Head said...

Amin...
Amin...
Amin...

Awak,saya minta maaf bebanyak....kalau selalu buat awak macam tu....(langsung x ada niat nak sakit kan hati sapa2 dgn kata2 ni)

Moga Allah Kasih...

RuMaH TuA said...

Angah Rahim:-

Salam cik Ila...!
Hik3
Konon2 bz je kita ni...
(^__^)

Betul3.
Luv u so much.
Nak berkenangan lagi... Ek!

*bez baca komen banyak2.. ^__^

Moga Allah kasih dirimu.

RuMaH TuA said...

nur naa'irah:-

Salam...
Itula...
Kene risik khabar la... Hee~~
Moga dirimu baik2.
Sedap!
Becoz dgn sahabat2...

Moga Allah kasih.

RuMaH TuA said...

Abd Razak:-

Waalaikumussalam...

Amin~~~~
Amin~~~~
Amin~~~~

Jazakallah...

Moga Allah kasih dirimu.

RuMaH TuA said...

~cik atin~:-

Hem....
Lapar ek?
Hee~~~~

Moga Allah kasih.

RuMaH TuA said...

Egg Head:-

Wallahualam...
Maaf juga..

Moga Allah kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...